عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 19 آبان 1393
بازدید : 135
نویسنده : siteiran

بر اساس گزارشی که در ماه می / اردیبشت‌ماه منتشر شد، شاید یک سیاره هنوز کشف نشده وجود دارد که در حاشیه تاریک منظومه شمسی در حال گردش است. به گفته رودنی گومز، اخترشناس رصدخانه ملی برزیل در ریو دوژانیرو، به نظر می‌رسد این سیاره احتمالی دیده نشده که بسیار دورتر از آن است که به آسانی توسط تلسکوپ‌های زمینی شناسایی شود، حضور خود را با ایجاد اختلال در مدار اجسام کمربند کوئیپر نشان می‌دهد. اجرام کمربند کوئیپر توده‌های یخی کوچک -از جمله برخی سیارات کوتوله- هستند که در منظومه شمسی و فراتر از مدار نپتون قرار دارند.



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , جهان , ,
:: برچسب‌ها: سیاره , کشف , منظومه شمسی ,
تاریخ : جمعه 16 آبان 1393
بازدید : 150
نویسنده : siteiran

۲۰ قسمت از بدنتون که احتیاجی بهشون ندارید! ۲۰ قسمت از بدن هست که بر اساس نظریه تکاملی داروین، باقی مانده از اعضا اجداد انسانهاست که در بدن انسان به صورت کوچک و بدون عملکرد باقی مانده است:
۱) ارگان ومرونازال VOMERONASAL ORGAN: یا ارگان جاکوبسون که حفره ای است در پل های بینی دو سمت با گیرنده های شیمیایی که در انسان عملکردی ندارند. در جانوران پست تر وظیفه درک ماده شیمیایی فرومون رو بر عهده دارند
۲) عضلات خارجی گوش: ۳ عضله هستند که در بخش خارجی گوش واقع شده اند و در سایر حیوانات نظیر خرگوشها و سگها، وظیفه حرکت مستقلانه گوش از سر را بر عهده دارند. اما انسانها هنوز دارای آن هستند و توسط این عضلات است که بعضی از افراد می‌توانند گوششان را تکان دهند



:: موضوعات مرتبط: علمی , فناوری , ,
:: برچسب‌ها: عضله , وظیفه , عهده , انسان , دنده , جفت , ,
تاریخ : جمعه 16 آبان 1393
بازدید : 254
نویسنده : siteiran

ترفند تماس با شماره دایورت شده همانطور که می‏دانید در گوشی‏های تلفن همراه قابلیتی به نام Divert یا انتقال مکالمه وجود دارد . بدین صورت که هنگامی که خط خود را بر روی شماره‏ای دایورت می‏کنید، از این پس هر تماسی با شما گرفته شود به طور اتوماتیک به شماره مورد نظر تعیین شده منتقل می‏گردد. در نتیجه هیچ نمیتواند به طور مستقیم با خط شما تماس بگیرد و گوشی شما هیچ‏گاه زنگ نخواهد خورد. بسیاری افراد از این کار جهت این‏که به هیچ تلفنی پاسخ ندهند و به اصطلاح اطرافیان را بپیچانند استفاده می‏کنند. اما از آنجا که دست بالای دست بسیار است قصد داریم ترفندی جالب را به شما معرفی کنم که با استفاده از آن می‏توانید به طور مستقیم با خطی که دایورت شده است تماس بگیرید! قطعاً فردی که خط خود را دایورت کرده است شگفت‏زده می‏شود که چطور شما توانسته‏اید با او تماس بگیرید، بدون اینکه تماس‏تان دایورت شود! این ترفند بر روی کلیه گوشی‏هایی که قابلیت دایورت را دارا هستند قابل انجام است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , فناوری , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , تماس , شماره , دایورت , تلفن , گوشی ,
تاریخ : جمعه 16 آبان 1393
بازدید : 113
نویسنده : siteiran

تماس رايگان تلفني از داخل جي‌ميل ممكن شد گوگل با ارائه سرويس جديد تماس تلفني از داخل جي‌ميل وارد كسب‌وكار جديدي غير از جستجوي اينترنتي شده‌است. با اين سرويس جديد كه روز چهارشنبه رونمايي شد، ‌كاربران در ايالات متحده مي‌توانند از طريق اينترنت با تلفن‌هاي خانگي يا همراه تماس بگيرند.

به نوشته روزنامه آمريكايي هرالد تريبيون، اين سرويس باعث مي‌شود تا گوگل در جبهه مستقيم رقابت با شركت تلفن اينترنتي اسكايپ و شركت‌هاي مخابرات قرار بگيرد. اين اقدام هم‌چنين گوگل را تبديل به مجرايي فراگير در تعامل اجتماعي مردم مي‌كند زيرا در آن امكان ارسال ايميل، اس‌ام‌اس، چت ويدئويي و تماس تلفني يك‌جا موجود خواهد بود.

در حال حاضر بازديدكنندگان از وب‌سايت «گوگل وويس» (Google Voice)، يا همان سرويس ارجاع‌دهنده تماس كه مرتبط كردن آن با جي‌ميل باعث ايجاد امكان جديد شده با اين پيام روبه‌رو مي‌شوند كه: «ما هنوز براي كاربران خارج از ايالات متحده در دسترس نيستيم اما قصد داريم خدمات خود را در آينده به كشورهاي ديگر گسترش دهيم.»



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ایران , جهان , فناوری , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: تماس , سرويس , تلفن , جديد , تماس رايگان , رايگان ,
تاریخ : جمعه 16 آبان 1393
بازدید : 209
نویسنده : siteiran

پاها شخصیت انسان را لو می دهند اکثر انسان‌ها می‌توانند حالات چهره خود را کنترل کنند، اما معمولا ادعا می‌شود که حرکات خاص بدن و چگونگی نگاه کردن می‌تواند نشانه‌هایی از دروغ گفتن، عصبی بودن، خیانت کردن و مانند آن را فاش کند.....
بسیاری از مردم نمی‌دانند پاهای انسان‌ها می‌توانند پیام‌های رمزآلودی در مورد شخصیت ،تمایلات و افکار انسان‌ها از خود نشان دهند. تحقیقات نشان می‌دهد انسان‌ها در زمان دروغ گفتن پاهای خود را به طور غیرعادی بی‌حرکت نگاه می‌دارند تا حد ممکن دیگران را متوجه دروغ گفتن خود نکنند.
زنان نیز معمولا مردان را از روی شکل کفش‌هایشان و این که به چه میزان تمیز است و با دیگر لباس‌هایشان همخوانی دارد ارزیابی می‌کنند.
مردان در زمان عصبی بودن معمولا حرکت پاهایشان افزایش پیدا می‌کند، اما زنان دقیقا بر خلاف مردان در هنگام عصبانیت پاهای خود را بی‌حرکت نگاه می‌دارند



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , فناوری , ,
:: برچسب‌ها: انسان‌ , چهره , بدن , پا , دروغ , مرد ,

تعداد صفحات : 11


همه چیز از همه جا

نظر شما در مورد مطالب سایت چیست ؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز از همه جا و آدرس siteiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








Alternative content






RSS

Powered By
loxblog.Com