عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 5 آبان 1393
بازدید : 65
نویسنده : siteiran

 

خلاصه: برای داشتن زایمان طبیعی موفق حتما باید برنامه ریزی داشته باشید. در اینجا 16 روش آماده سازی برای یک زایمان طبیعی موفق را معرفی می کنیم.

۱٫ تنفس

برای داشتن زایمان طبیعی داشتن آرامش مهم ترین اصل است، آرام بودن و تنفس درست کمک می کند که تمام ماهیچه های بدن شل شده و آرام شوید. البته این کار نیازمند تمرین است، اما در حین زایمان به راحت تر کردن روند زایمان کمک می کند. زنان باردار باید آرام سازی و تنفس را تمرین کنند تا در زمان زایمان برایشان به صورت یک واکنش طبیعی در آید.

 



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , ایران , ,
:: برچسب‌ها: زایمان طبیعی , آماده شدن برای زایمان , تنفس , ,
تاریخ : دو شنبه 5 آبان 1393
بازدید : 76
نویسنده : siteiran

در قدیم از پوست این میوه در صنایع رنگ‌رزی و همچنین از برگ چوب درخت این میوه نیز برای علاج برخی بیماری‌ها استفاده می‌شده است. در این مطلب به برخی از فواید این میوه اشاره شده است که مطالعه آن به شدت توصیه می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , خوراکی , ,
:: برچسب‌ها: سلامت , علمی , انار , سلامت دنداد , پایین آورنده ی کلسترول , پیشگیری از سرطان , پوست ,
تاریخ : جمعه 2 آبان 1393
بازدید : 79
نویسنده : siteiran

افزایش مقدار کلسیم دریافتی به شکلی باورنکردنی به کاهش توده چربی شما کمک خواهد کرد.

افزایش مقدار کلسیم دریافتی به شکلی باورنکردنی به کاهش توده چربی شما کمک خواهد کرد. برای این کار نیازی نیست صبح تا شب پاکت شیر دست‌تان باشد مواد‌غذایی دیگری هم هستند که می‌توانید کلسیم دریافتی خود را با خوردن آن‌ها افزایش دهید.

 دل‌تان می‌خواهد چربی آب کنید؟ چند راه برای این کار وجود دارد؛ کم خوردن، ورزش‌کردن و خوردن برخی غذاهای خاص. در میان مواد‌غذایی که به چربی‌سوزی کمک می‌کنند، کلسیم جایگاه ویژه‌ای دارد. لبنیات غنی از کلسیم هستند و هر چه فشرده‌تر باشند، میزان کلسیم آن‌ها بیشتر است. مثلا کلسیم ماست از شیر بیشتر است اما بسیاری از مردم نمی‌توانند به حد لزوم لبنیات بخورند.



:: موضوعات مرتبط: علمی , ,
:: برچسب‌ها: مواد معدنی , لاغری , راه های لاغری , عامی ,
تاریخ : جمعه 2 آبان 1393
بازدید : 87
نویسنده : siteiran

باشگاه خبرنگاران: استفاده از رنگ های مردانه مثل رنگ سرمه ای و مشکی باعث احساس اقتدار می شود که در نتیجه اعتماد بنفس را ایجاد می کند.

دکتر ابراهیمی مقدم، روانشناس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: رنگ ها تاثیر روانشناسی دارند؛ مثلا رنگ یشمی احساس قدرت می دهد، خاکستری بی تفاوتی ایجاد می کند، قرمز احساس پرخاشگری و آبی آرامش را فراهم می کند.

وی توصیه کرد: از رنگ های متضاد نیز استفاده شود، رنگ های سرمه ای یا مشکی در دراز مدت، موجب ایجاد احساس درماندگی در فرد می شود.

دکتر ابراهیمی مقدم اضافه کرد: رنگ های تیره گرمای بیشتری هم دریافت می کنند بطور مثال اگر در گرما پیراهن سفید بپوشید نور را برمی گرداند و شما کمتر احساس گرما می کنید. تصور کنید در دو اتاق با دمای یکسان قرار گرفته اید که در یکی از رنگ های گرم و دیگری از رنگ های سرد استفاده شده است. شما در اتاقی که رنگ گرم در آن استفاده شده 2 یا 3 درجه احساس گرمای بیشتری خواهید کرد! گاهی رنگ ها جنبه فرهنگی هم پیدا می کنند به عنوان مثال در هندوستان مردم موقع عزاداری رنگ سفید برتن می کنند!

 وی در پایان توصیه کرد: با این حال زیاد از رنگ های تیره استفاده نکنید. دقت کنید که رنگ تیره ای که انتخاب می شود ممکن است رفتار طرف مقابل با شما را غم انگیز و دلسردکننده کند و احساس افسردگی بوجود آورد.



:: موضوعات مرتبط: علمی , ,
:: برچسب‌ها: لباس , مد , اعتماد به نفس , افزایش اعتماد به نفس , انتخاب لباس ,
تاریخ : چهار شنبه 30 مهر 1393
بازدید : 94
نویسنده : siteiran

خوراکی‌هایی که ناخن‌ها را براق می‌کند

 

ناخن‌های تمیز و براق، می‌تواند نشانه سلامت فرد باشد. برای داشتن ناخن‌های سالم، لازم است غذاهای مفیدی مصرف کنید.

برخی خوردنی‌ها که باعث براق شدن ناخن شده یا برای رشد و سلامت آن مفیدند عبارتند از:

 

دانه کدو تنبل:

روی موجود در آن مانع از بروز سفیدی روی ناخن می‌شود و نقش ساختاری در بافت‌های پیوندی و حفظ سیستم ایمنی بدن ایفا می‌کند.



:: موضوعات مرتبط: علمی , مدل آرایش , ,
:: برچسب‌ها: ناخن , سلامت ناخن , خوراکی , آرایش ,
تاریخ : چهار شنبه 30 مهر 1393
بازدید : 121
نویسنده : siteiran

چند ماه پیش ویروسی در اندروید منتشر شد که بسیار به کرم‌های ایمیلی اوایل سال ۲۰۰۰ شبیه بود. حالا بار دیگر با این پدیده مواجه هستیم. این ویروس به نام «Andr/SlfMite-A» خودش را به عنوان یک لینک پیام کوتاه برای ۲۰ کانتکت مهم گوشی شما می‌فرستاد و در ‌‌نهایت اپلیکیشن مخربی را روی سیستم شما نصب می‌کرد. بار دیگر با نسخه جدید به نام «Andr/SlfMite-B» رو به رو هستیم که خودش را به عنوان یک اپلیکیشن گوگل پلاس جا می‌زند در حالیکه قطعا چنین نیست و این یک اپلیکیشن تقلبی و دام است. در ادامه با روش مقابله با این ویروس همراه گجت نیوز باشید .



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , جهان , فناوری , اخبار , برنامه , ,
:: برچسب‌ها: شناسایی , روش مقابله , ویروس اندرویدی Andr SlfMite , خرابی , بدافزار ,
تاریخ : چهار شنبه 30 مهر 1393
بازدید : 108
نویسنده : siteiran

ما همواره شاهد غوطه ور شدن فضانوردان در فضا و حرکات آنها در حالت معلق که گویی با نیروی جاذبه مقابله می کنند، بوده ایم. بسیاری از مردم بر این باورند که در فضا هیچ جاذبه ای وجود ندارد، هرچند این موضع آنها فاصله چندانی با حقیقت ندارد اما نیروی گرانش در تمام جهان وجود دارد و تاثیر خود را بر اجرام در فضا میگذارد. در واقع، بدون جاذبه اجرام در فضا هیچ گونه ثبات و پایداری از خود نخواهند داشت و موجودیت آنها متوقف خواهد شد.

 



:: موضوعات مرتبط: علمی , ,
:: برچسب‌ها: فضا , گرانش , صفر , علمی , بیگ بنگ , سیاهچاله , جزر و مد ,
تاریخ : چهار شنبه 30 مهر 1393
بازدید : 117
نویسنده : siteiran

- در هر 5 ثانیه یک کامپیوتر در سطح جهان به ویروس آلوده میگردد.

-  ظروف پلاستیکی 50 هزار سال طول میکشد تا در طبیعت شروع به تجزیه شدن کنند.

- اغلب مارها دارای 6 ردیف دندان میباشند.

- 90% سم مارها از پروتئین تشکیل یافته است.

- 10 درصد وزن بدن انسان (بدون آب) را باکتریها تشکیل میدهند.

- 11 درصد جمعیت جهان را چپ دستان تشکیل میدهند.



:: موضوعات مرتبط: علمی , ,
:: برچسب‌ها: علمی , آیا میدانید , مطلب ,
تاریخ : سه شنبه 29 مهر 1393
بازدید : 111
نویسنده : siteiran

به گفته محققان، سه ماه پیش از غرق شدن کشتی تایتانیک در ۱۴ آوریل ۱۹۱۲، ماه در روز ۱۲ ژانویه ۱۹۱۲ در نزدیکترین فاصله خود از زمین طی ۱۴۰۰ سال گذشته قرار داشته که منجر به تولید یک جزر و مد فوق‌العاده بالا و سست شدن ناوگان مرگباری از یخ‌توده‌ها شده بود.

این جزر و مد باعث رانش یخ‌توده‌ها از آبهای کم عمق لابرادو و نیوفاوندلند به میان دریا شده و خطوط کشتیرانی را انباشتند.

محدوده یخی در محل غرق شدن تایتانیک به قدری ضخیم بوده که کشتی‌های نجات در مسیر کمک به بازماندگان این فاجعه مجبور به کاهش سرعت خود شدند.

 

این رویداد یکبار برای همیشه به اجتماع نزدیکترین فاصله ماه از زمین در ۱۴۰۰ سال،‌ مواجهه نزدیک خورشید با زمین و یک جذر و مد با دامنه زیاد پرداخته بود.

به ادعای ستاره‌شناسان تمام این عوامل در بالا رفتن غیر عادی سطح دریا مشارکت داشته که به رانش یخ‌توده‌های به گل نشسته پرداخته و آنها را به سوی خطوط کشتیرانی در آتلانتیک شمالی هدایت کرده‌اند.

معمولا، یخ‌توده‌ها در جای خود باقی مانده و نمی‌توانند به سمت جنوب حرکت کنند؛ مگر این که به حد کافی آب و مجددا شناور شده یا این که یک جزر و مد بالا آنها را آزاد سازد.یک یخ‌توده می‌تواند چندین بار در سفر خود به سمت جنوب در مناطقی گیر کند که ممکن است چندین سال به طول انجامد.



:: موضوعات مرتبط: علمی , ,
:: برچسب‌ها: تایتانیک , غرق شدن , علمی ,

تعداد صفحات : 5


همه چیز از همه جا

نظر شما در مورد مطالب سایت چیست ؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز از همه جا و آدرس siteiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








Alternative content






RSS

Powered By
loxblog.Com